Saturday 8 June 2013

Patatatatata


REPTE 21: Usar una eina nova: la gúbia. 

A l'Abacus vaig trobar aquestes eines de dalt, que crec que en realitat serveixen per a donar forma a la fusta, però jo de fet tenia la patata al cap. Potser vosaltres ja sabíeu com es diu, per a mi l'etiqueta va ser la primera notícia: G-Ú-B-I-A.

La idea per a estrenar-la ha estat una samarreta simple per a bebè. Avui mateix que tinc temps m'he posat mans a l'obra: amb una tela taronja supergustosa que tenia guardada, perquè no decorar-la amb una H posada de manera més o menys caòtica? No estic convençuda de com quedarà, però tampoc m'importa gaire perquè al final és una excusa per a usar el trasto....

Llavors per a fer una H diferent he fet servir la gúbia. I he de dir que va molt bé! (sobretot en comparació, que abans feia servir un ganivet esmolat qualsevol que trobés a la cuina). És fàcil d'usar, em sento superprofessional i el segell d'H no ha quedat malament. Això sí, recordeu-me que no ho guardi la gúbia de qualsevol manera, que ara he mirat i les punxes ja estan una mica rovellades :-S



No comments:

Post a Comment