Thursday 18 April 2013

On he deixat les ulleres?


REPTE 18: Samarreta que sigui com jo

Ja fa uns mesos que no porto collarets, per dos motius: tinc una filla una mica bèstia i a més els mesos de baixa m'han acostumat a ser més simple pel que fa a la roba, diguem-li casual. Ara m'agrada més buscar el meu estil amb samarretes estampades, foulards, bufandes, que combinin bé amb americanes o jaquetes i pantalons de vestir o fins i tot texans. Ja m'he fet algun foulard del que estic prou orgullosa (aquest) però samarretes encara no en sé fer (tot arribarà, aviat), per això vaig decidir comprar-me unes samarretes bàsiques i personalitzar-me-les.

Vaig escollir unes samarretes de bona qualitat al Mercat de Sant Antoni que costen cadascuna 9 eur (sense estar de rebaixes!) i em queden prou bé. Porten un avís una mica exagerat pel meu gust de "fabricado en España" en majúscules vermelles, però bé, jo sóc localívora, les compro.

Vaig escollir de tècnica l'estampat i després d'uns dies fent-li voltes, vaig decidir pintar unes ulleres com si anessin penjades del coll.
El procés és prou simple: es dibuixa en paper i es retalla amb cura. Jo faig servir un paper que es pot trobar com a "freezer paper" per internet (jo el vaig comprar al web de Ideas, patch&quilt), que s'enganxa al teixit si es planxa, de manera que el dibuix queda millor definit perquè la màscara no es mou. Es planxa el negatiu retallat a la tela en el lloc on ha d'anar, i després s'emplena de pintura per a tèxtil amb un pinzell o una esponja.


Estic satisfeta del resultat final, crec que té un toc juganer però encara és una samarreta digna que puc portar a la feina. Ara començaré a fer classes d'innovació per a empreses, i mira...ja tindré el meu propi exemple.

Per cert em falta tunejar la samarreta verda. Alguna idea?

2 comments:

  1. 1) pero si a tu no et calen ulleres!
    2) molt maco l'ascensor :)
    3) propostes: un dinosaure o una pajarita (de papiroflexia, no de corbata xunga) :)

    ReplyDelete
  2. Gràcies Anna!
    Uhmmss una pajarita....podria quedar xula. :-)

    ReplyDelete