Wednesday 5 December 2012

Amb el menjar sí que es juga / Mit dem Essen soll man spielen

REPTE 14: M'han dit que als bebès els hi agraden els ninos amb diferents textures i que poden agafar i xupar tranquil·lament. 

HERAUSFORDERUNG 14: Mir wurde gesagt, dass Babys Spielsachen mögen, die aus mehreren verschiedenen Materialien bestehen, und die sie angreifen und in den Mund nehmen können. 

Jo no sé dissenyar coses complicades que després sàpiga cosir (encara...), i per això vaig a les formes simples. Per algun motiu sembla que m'inspiren les coses menjables, i després fa gràcia quan veus el bebè xupant la pastanaga com si realment tingués gust d'alguna cosa.

Ich kann (noch) keine komplizierten Designs machen, deshalb halte ich es einfach. Irgendwie inspirieren mich essbare Sachen, und ich finde es lustig, dass das Baby an der Karotte lutschen kann, so als ob sie nach Karotte schmecken würde.









No comments:

Post a Comment