Monday 3 September 2012

Bosses plegables / Zusammenrollbare Taschen

REPTE 2:  Era l'aniversari d'una amiga i no tenia cap regal comprat. Havia de ser un regal útil i que pogués fer en unes hores.

Un projecte útil alhora que fàcil són les bosses plegables.Vaig escollir aquest tutorial al web i em va agradar molt per la simplicitat i les possibilitats per a combinar.
Ja de pas en vaig fer tres per a regalar, personalitzant dues de les quals amb tinta i lletres. En un cas he posat "Feliç Aniversari" i en l'altre un joc de paraules.
Per a les teles, he escollit lona dura per al cos i roba de cotó estil patchwork per a la minibossa en els tres casos. Per a les nanses he provat teles diferents, però sempre reforçant molt per a augmentar la durabilitat.
Aquí teniu les fotos de com han quedat.





HERAUSFORDERUNG 2: Eines Tages feierte eine meiner Freundinen Geburtstag und ich hatte kein Geschenk für Sie. Ich brauchte etwas, dass schnell zu machen und auch nützlich für sie war.

Ein nützliches Projekt, und einfach zu nähen, ist eine zusammenrollbare Tasche. Ein paar Tagen davor hatte ich dieses Design im Internet gefunden, das mir wegen seiner Schlichtheit und seiner Kombinationsmöglichkeiten gut gefallen hat.
Ich habe drei Taschen gemacht. Zwei von denen sind personalisiert mit aufgedruckten Buchstaben, "Frohen Geburtstag" und ein persönliches Wortspiel.
Über die Stoffe: Ich  habe festes Segeltuch für die Tasche selbst, Patchwork-Baumwolle für die Dreiecke und verschiedene Stoffe für die Traggriffe benützt. Übrigens, die Griffe sind verstärkt um die Lebensdauer der Taschen zu verlängern.
Die Fotos könnt ihr oben sehen.

No comments:

Post a Comment