Friday 19 October 2012

Clonar el bolso perfecte / Die perfekte Tasche klonen

REPTE 9: Suposo que no sóc la única que li passa: un dia fa uns anys vaig trobar el bolso ni massa gran ni massa petit, el color apropiat, la quantitat justa de butxaques, la llargada apropiada de les nanses....vaja EL bolso pel dia a dia. Però de tant usar-lo, l'aspecte cada cop era pitjor fins a un punt que feia una mica de pena. La funcionalitat seguia, però era fins i tot penós anar a la feina amb el bolso mig trencat i amb totes les vores desgastades.

 L'altre dia se'm va acudir una manera digna per a retirar-lo: cosir-li un clon! Vaig prendre-li totes les mesures, vaig escollir teles que fessin el fet i vaig cosir-me la resurrecció del bolso perfecte. En aquest cas he reutilitzat alguns dels elements del bolso vell, les anelles i la nansa llarga. 

I així ha pogut anar a la brossa tot tranquil, deixant el seu llegat!   

ABANS /VORHER
entremig/inzwischen
DESPRÉS / NACHHER

HERAUSFORDERUNG 9: Ich vermute dass ich nicht die Einzige bin, die eines Tages die perfekte Tasche gefunden hat. Sie war nicht zu gross und nicht zu klein, mit der genauen Länge des Trägers.... mit einem Wort: perfekt-für-den-Alltag. Aber nach vielen Tagen sah sie nicht mehr so gut aus. Die Funktionalität ist noch die gleiche, aber die Kanten sind abgetragen, der Stoff ist bleich und es kann ein bisschen peinlich sein, jeden Tag mit einer kaputten Tasche in die Arbeit zu gehen. 

Um diese Tasche in Pension zu schicken, habe ich mir eine Lösung ausgedacht, die ihrer würdig ist: einen Klon zu nähen! Ich habe die Stoffe ausgesucht, die Tasche abgemessen, und dann ihre Auferstehung vorbereitet. Ich habe auch ein paar Teile von der alten Tasche wiederverwendet: die beiden Ringe und den langen Träger. 

Und so wandert die alte Tasche ruhigen Gewissens in den Abfall, weil sie ein gutes Erbe hinterlässt! ;-)

No comments:

Post a Comment